Member of Arsano Medical Group

Pravila ponašanja

Pravila ponašanja

• Pacijenti, odnosno, njihova pratnja, svoja vozila smiju parkirati na parkiralištu za pacijente, s tim da pripaze na slobodu prolaza drugih vozila.
 
• U svim prostorijama bolnice strogo je zabranjeno pušenje, što je i zakonom propisano.
 
• U prostorijama bolnice zabranjena je konzumacija alkohola. U prostorijama bolnice strogo je zabranjeno korištenje otvorenog plamena.
 
• U prostorijama bolnice ne smije se izazivati nikakva buka ili svojim ponašanjem ometati radne procese.Osim što se apelira na ponašanje odraslih, potrebno je pripaziti na ponašanje djece, a posebno na stvaranje propuha i lupanje vratima.
 
• U prostore bolnice zabranjeno je unošenje droga, alkohola, oružja ii bilo kakvih zapaljivih, eksplozivnih ili drugih opasnih naprava ili kemikalija, koje mogu ugrožavati zdravlje ili život drugih pacijenata ili osoblja bolnice.
 
• Zabranjeno je dovođenje kućnih ljubimaca ili bilo kojih drugih životinja u prostorije bolnice.
 
• Zabranjeno je ostavljanje i bacanje otpadaka izvan za to predviđenih posuda.Pacijentima je dozvoljeno namjensko korištenje aparata (za napitke) u čekaonici prema uputstvima za upotrebu.
 
• Zabranjeno je oštećivanje i uništavanje inventara bolnice, za što će se snositi adekvatne posljedice.
 
• Pacijenti su dužni voditi računa o svojim stvarima. Bolnica ne preuzima nikakvu odgovornost za nestale ili oštećene predmete (bilo koje vrijednosti), te za nesreće ili ozljede u bolnici koje nastanu osobnom nepažnjom pacijenata ili od strane drugih pacijenata.
 
• Pacijenti se umoljavaju prijaviti sve nedostatke ili neispravnosti opreme ili uređaja bolnice na recepciji.
 
• Ukoliko se pacijenti ne budu pridržavali prije navedenih odredbi (posebno onih o zabranama), mogu biti zamoljeni da napuste prostore bolnice, a kod učestalog kršenja reda i mira, te neodazivanja na upozorenja osoblja bolnice, poduzet će se i druge neophodne mjere u cilju zaštite drugih pacijenata i osoblja bolnice.
 
Zahtjeve, žalbe ili pohvale pacijenti mogu priopćiti ravnatelju bolnice ili upisati u "Knjigu žalbi i dojmova", ili na recepciji bolnice.


Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Za nastavak korištenja web stranice kliknite na "Slažem se". Postavke kolačića mogu se konfigurirati u vašem web pregledniku, a više informacija potražite ovdje. Slažem se