Pravila ponašanja

Pravila ponašanja

• Pacijenti, odnosno, njihova pratnja, svoja vozila smiju parkirati na parkiralištu za pacijente, s tim da pripaze na slobodu prolaza drugih vozila.
 
• U svim prostorijama bolnice strogo je zabranjeno pušenje, što je i zakonom propisano.
 
• U prostorijama bolnice zabranjena je konzumacija alkohola. U prostorijama bolnice strogo je zabranjeno korištenje otvorenog plamena.
 
• U prostorijama bolnice ne smije se izazivati nikakva buka ili svojim ponašanjem ometati radne procese.Osim što se apelira na ponašanje odraslih, potrebno je pripaziti na ponašanje djece, a posebno na stvaranje propuha i lupanje vratima.
 
• U prostore bolnice zabranjeno je unošenje droga, alkohola, oružja ii bilo kakvih zapaljivih, eksplozivnih ili drugih opasnih naprava ili kemikalija, koje mogu ugrožavati zdravlje ili život drugih pacijenata ili osoblja bolnice.
 
• Zabranjeno je dovođenje kućnih ljubimaca ili bilo kojih drugih životinja u prostorije bolnice.
 
• Zabranjeno je ostavljanje i bacanje otpadaka izvan za to predviđenih posuda.Pacijentima je dozvoljeno namjensko korištenje aparata (za napitke) u čekaonici prema uputstvima za upotrebu.
 
• Zabranjeno je oštećivanje i uništavanje inventara bolnice, za što će se snositi adekvatne posljedice.
 
• Pacijenti su dužni voditi računa o svojim stvarima. Bolnica ne preuzima nikakvu odgovornost za nestale ili oštećene predmete (bilo koje vrijednosti), te za nesreće ili ozljede u bolnici koje nastanu osobnom nepažnjom pacijenata ili od strane drugih pacijenata.
 
• Pacijenti se umoljavaju prijaviti sve nedostatke ili neispravnosti opreme ili uređaja bolnice na recepciji.
 
• Ukoliko se pacijenti ne budu pridržavali prije navedenih odredbi (posebno onih o zabranama), mogu biti zamoljeni da napuste prostore bolnice, a kod učestalog kršenja reda i mira, te neodazivanja na upozorenja osoblja bolnice, poduzet će se i druge neophodne mjere u cilju zaštite drugih pacijenata i osoblja bolnice.
 
Zahtjeve, žalbe ili pohvale pacijenti mogu priopćiti ravnatelju bolnice ili upisati u "Knjigu žalbi i dojmova", ili na recepciji bolnice.


Collaboration with insurance companies

This page uses cookies in order to ensure better user experience. To continue using this site, click "I agree." Cookie settings can be configured in your web browser and you can learn more about or privacy policy here. I agree